Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Οι μαθητές της Γ' και Δ' τάξης προγραμματίζουν το ρομπότ bee-bot, παίζοντας φιδάκι

Οι μαθητές της Γ' και Δ' τάξης έπαιξαν  το γνωστό επιτραπέζιο παιχνίδι «Φιδάκι», προγραμματίζοντας το ρομπότ-μελισσούλα bee-bot ώστε να κινείται στην επιφάνεια του παιχνιδιού σαν πιόνι. Βασικός σκοπός ήταν  οι μικροί μαθητές/τριες μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες να πειραματιστούν και να διερευνήσουν, ώστε να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον προγραμματισμό και την αλγοριθμική σκέψη.